flirt

flirt
söööt

söndag 14 mars 2010


hej hej på er alla min vänner!! i dag vakna man först vid 8 tiden sen somna jag om och vakna kvart i 10.Sen va de bara att städa till djuren råttorna och kaninen så nu är de rent till dom.Senare kanske ska jag städa i garaget så de blir gjort nån gång.Sen blir de åka till varris och panta flaskor,Sen blir de nog vila lite tror jag .Sen kanske ska jag åka lite moppe för de är ju fint väder ute i dag ju.I morgon är de skola i gen då:O:O. sefter skolan blir de vell att åka hem och käka nåt,vila lite.Sen vid 6 tiden ska jag spela på rockskolan.Jag har ju börjat spelat med ett band men 4 killar hi.Vi måste komma på nå bra band namn tills i morgon. Hmm hundra va man ska hitta på för namn då? Ha de gott min vänner kram pöss/Jossn=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar