flirt

flirt
söööt

onsdag 14 april 2010

skolan




hej hej på er alla!! nu sitter man vid datan i skolan och har nyss käkat mat.Det var minestronesoppa,ost,fullkornsbulle och de va gott.Sen ska vi gå till ett rum som heter vitar rummet där får man ligga i en vatten säng och ligga på en sakosäck och lyssna på lungn musik och så.Sen vid tjugöver 1 tror jag ska vi ha gympa i vårna gympahall och vi ska ha nåt rolig då tor jag.Sen efter de ska vi upp till klass rummet och ha svenska heller nåt tror jag innan vi slutar vid tjugi 3 i dag.Sen ska man vell gå ner till bussen och vänta tills den kommer. Jag vet inte om jag ska hem eller åka in till stan till mamma i hennes butik men jag få se vad jag gör. Och i dag är de jätte fint vänder med och skönt ute är de med hoppas att de blir så här i morgon med.ha de gott mina vänner kramiz =)=)/Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar